Zawiadomienie o wysyłkach
 Oceń wpis
   

Przypominamy że Firma Skowroński wysyła plastikowe uchwyty na poręcz schodową kurierem. Składając zamówienie również przez Allegro należy zawsze podać kontaktowy numer telefonu.

 

 

 Numer telefonu należy podać przy każdym zamówieniu jakiegokolwiek z naszych produktów. Termin realizacji wynosi zwykle 24 godziny robocze.

 

 

Zapraszamy do naszego Sklepu Internetowego.

 

Komentarze (0)
Obniżyliśmy ceny dostaw do nawet 50%
 Oceń wpis
   

Z radością informujemy naszych klientów, że obniżyliśmy koszt dostawy kurierem.

Zapraszamy do naszego Sklepu Internetowego na zakupy.

 

 

Komentarze (0)
Jak zostać jej posiadaczem?
 Oceń wpis
   

Co należy zrobić aby stać się posiadaczem sztachety plastikowej?

czyli

Instrukcja zakupu sztachety pastikowej

 

wystarczy wejść na stronę 

www.sklep.firmaskowronski.pl/Sztacheta_Plastikowa_PVC_1_mb-29.html

 

Na stronie głównej, po wybraniu sztachety plastikowej otworzy nam się strona produktu.

Chcemy zakupić 20 metrów sztachety plastikowej koloru brązowego w odcinkach po 50 cm.

 

W prawym górnym rogu znajdują się ważne informacje dotyczące danego produktu.

Widzimy cenę brutto sztachety plastikowej 6,15zł oraz poniżej cenę netto. W pierwszej kolejności określamy kolor sztachety. Mamy dostępne 3 kolory: biały, brązowy oraz czarny. Po wybraniu odpowiedniego koloru, np. brązowy w naszym przypadku, klikamy w przycisk "Do koszyka".

 

Otworzy się nam strona zatytułowana "Zawartość Twojego koszyka".

 

Na samej góze widzimy koszyk z kwotą oraz liczpą produktów. Poniżej, pod banerem mamy "Zawartość Twojego koszyka"

Teraz mamy wybrać formę dostawy. Domyślnie wpisane jest:

"Dostawa: Przesyłka Kurierska za Pobraniem"

Klikając w "Zmień" możemy zmienić formę dostawy na jedną z trzech następujących opcji:

- Odbiór osobisty - jeśli chcemy towar odebrać w Zakładzie Produkcyjnym

- Przesyłka Kurierska za Pobraniem - opcja domyślna

- Przesyłka Kurierska po Przedpłacie - taniej, jeśli chcemy otrzymać sztachety plastikowe po uregulowaniu płatności

Obok każdej opcji wyświetlona jest stosowna cena.

 

Następnie Wybieramy metodę płatności.

Domyślnie ustawione jest "Przy odbiorze".

Uwaga: Metoda płatności uzależniona jest od danej opcji dostawy. Można zapłacić przy odbiorze w przypadku przesyłek za pobraniem, natomiast wybierając tańszą przesyłkę kurierską po przedpłacie będziemy mieć możliwość zaznaczenia opcji płatność przelewem.

Zawsze możemy wybrać metodę płatności w systemie przedpłacowym "paypal" jeśli posiadamy konto paypal.

 

W następnej linii mamy zdjęcie naszej Sztachety Plastikowej wraz z jej ceną. Oczywiście zdjęcie jest tylko symboliczne, jeśli chcemy zobaczyć więcej zdjęć sztachety, należy wrócić na stronę produktu.

W kolumnie po prawej stronie mamy możliwośc wpisania liczby metrów sztachety jaką chcemy nabyć.

Wpisujemy 20, chcąc nabyć 20 metrów bieżących sztachety plastikowej. Później określimy w jakich kawałkach Producent ma nam ją dostarczyć.

 

Po wpisaniu wartości klikamy w przycisk Przelicz koszyk

Poniżej mamy wyświetlony koszt dostawy - w tym momencie jest to 31,58 zł. Oraz całkowity koszt zamówienia 154,98zł.

Możemy dalej kontynuować zakupy lub sprawdzić wszystkie opcje wyboru i kliknąć "Dalej" aby przejść do kolejnej strony sklepu.

 

Mamy teraz możliwość zarejestrowania się w przypadku gdy po raz pierwszy dokonywany jest zakup, lub zaznaczenia opcji jednorazowego zakupu:

Dokonaj jednorazowego zakupu, gdy nie chcą państwo zakładać konta na naszym sklepie internetowym.

W każdym wypadku pojawi się okienko z dodatkowymi informacjami w których należy napisać w jakich odcinkach sztachety mają być pocięte. Przykładowo 20 metrów sztachety w odcinkach po 50 cm. Należy pamiętać aby zaznaczyć adres dostawy i adres na jaki ma zostac wystawiona faktura.

 

Po zakupie produktu poprzez formularz internetowy, otrzymają państwo następujące informacje o danym etapie realizacji zamówienia.

  • Kiedy zarejestrowane zostanie zamówienie - Nowe;
  • Po przyjęciu przez Dział Zamówień - Przyjęte,
  • w trakcie realizacji Po otrzymaniu zapłaty w przypadku przedpłaty - Zapłacone - realizacja zamówienia
  • Po zapakowaniu towaru i przekaniu kurierowi - Wysłane zrealizowane

 W ciągu dwóch dni roboczych będziesz w posiadaniu sztachety plastikowej zgodnie z Twoim zamówieniem!
W analogiczny sposób można dokonywać zakupu innych produktów. Zapraszamy!

W razie dodatkowych życzeń lub pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji

Realizacja zamówień -
Dział Handlowy - Paweł Skowroński tel. kom. 696 088 844 

Pytania odnośnie funkcjonowania sklepu - Ireneusz Potoczny tel. kom. 795 513 247

 

Komentarze (1)
Analiza marketingowa Firmy Skowroński cz.2/2
 Oceń wpis
   


Makroanaliza

Analizuję okres od marca do października bieżącego roku. Porównuję  wyniki z  podobnym okresem w 2009 roku.

W badanym okresie odnotowaliśmy na głównej stronie firmowej ponad 8000 unikatowych odwiedzin. W porównaniu z poprzednim rokiem odnotowaliśmy wzrost oglądalności o prawie 60%. W okresie od maja do października w 2009 roku prawie 4000 odwiedzin w porównaniu z 6215 odwiedzinami w tym roku. 
Strona Sklepu Internetowego powstała w 2010 roku dlatego nie możemy porównać jej z minionym okresem. Odnotowała ponad 40 tysięcy wejść.

Mikroanaliza

Niepowtarzalnych odwiedzin odnotowaliśmy o prawie 89% więcej. Czas spędzony w witrynie nadal wynosi średnio ponad 2 minuty i w porównaniu z poprzednim okresem spadł o ok. 25 sekund.  Nie jest to sytuacja alarmowa, dopóki nie spadnie poniżej jednej minuty. Oznaczałoby to wtedy, że na naszą stronę trafiają przypadkowi użytkownicy Internetu. Profil Firmy Skowroński i przyjęta strategia marketingowa zakłada  aby tylko potencjalni klienci trafiali na naszą stronę internetową. Reklama prowadzona w wyszukiwarkach jest tak skonstruowana aby reagowała na zapytanie klienta, który poszukuje produktu lub usługi, a nie np. teoretycznych informacji o zastosowaniu PVC w przemyśle. Nie oczekujemy większej ilości odwiedzin, szukamy klientów, którzy skorzystają z naszej oferty. 

Źródła odwiedzin.

Bezpośrednie  odwiedziny: wzrost o 28%. Na wzrost złożył się przede wszystkim ponad 100% przyrost odwiedzin internautów, którzy znali adres strony firmowej i wpisali go w wyszukiwarce. Cieszy fakt, że nazwa brandu jest coraz bardziej znana. Wizyty z wyszukiwarek bez istotnych zmian. Z portali branżowych takich jak plastech.pl odnotowaliśmy 120% przyrost odwiedzin. Oznacza to, że warto publikować i uaktualniać oferty na stronach pokrewnych a także umieszczać na nich posty w formie blogów.
Wśród źródeł wyróżniły się również portale Onet.pl, Wykładziny.pl, 123zapytanie.pl oraz yellowpages.pl. Ruch na strony sklepu wygenerowały również forumogrodnicze.info, hotfrog.pl, 123dostawca.pl, goldenline.pl, baza-firm.com.pl, firmaskowronski.bblog.pl, allegro.pl (z aukcji), rajbox.pl, kwiatyl.pl, 4budowlani.pl, tworzywa.pl oraz facebook.com

Słowa kluczowe.

Wśród płatnych słów kluczowych, gdzie płaciliśmy za każde kliknięcie najwięcej ruchu na nasze strony wygenerowały następujące frazy:

  • Węże ogrodowe, węże do wody, weże ogrodnicze, węże budowlane, wąż do ogrodu (co ciekawe, pisane zarówno ze znakami polskimi jak i bez)
  • Sztachety PCV, sztachety plastikowe, sztachety
  • Granulat PCV, granulaty PCV, granulacja pcv
  • Listwa wyobleniowa
  • Pochwyt, pochwyt na poręcz
  • Noski schodowe
  • Poręczówka, listwa poręczowa, okładzina poręczowa
  • Listwa przypodłogowa

Słowo kluczowe, które wogóle nie zostało zakwalifikowane w tym roku to: „granulat na gumofilce”.

Wśród bezpłatnych słów kluczowych, czyli wpisanych w meta nagłówkach stron internetowych najczęściej zarejestrowano odwiedziny Firmy Skowroński po wpisaniu w wyszukiwarce fraz:

·         Ogrodzenia plastikowe

·         Sztachety plastikowe

·         Firma Skowroński

·         Noski schodowe

·         Granulat PCV

·         Skowroński

·         Pulweryzacja

·         Plastikowe sztachety

·         Kątownik schodowy

·         Nakładki na poręcze PCV

·         Listwy progowe

·         Plastikowe ogrodzenia

·         Ogrodzenia z plastiku

·         Ogrodzenia pvc

·         Profile ogrodzeniowe z tworzywa sztucznego

·         Węże ogrodowe producent

·         Listwa progowa

·         Firma Skowroński młyniec

Powyższe wyniki będą istotne przy tworzeniu kampanii reklamowej w przyszłym roku.
  Przyglądając się tej liście można stwierdzić, że Firma Skowroński jest obecnie w sieci rozpoznawalna jako producent ogrodzeń plastikowych (największa liczba odwiedzin) oraz profili wykończeniowych. Wyznacza to również przyszły kierunek działań rozwojowych firmy związanych z produkcją sztachet plastikowych. 

Wyniki te potwierdzają również strategiczną decyzję podjętą w zeszłym roku przez Zarząd Firmy, która skupiła wysiłki inżynierów i technologów w opracowaniu receptury spełniającej wymagania stawiane sztachetom plastikowym. Sztachety wykonane z PVC montowane mogą być w ogrodzeniach, ławkach i jako dekoracyjne elementy architektury ogrodowej. Sztachety te, zgodnie z oczekiwaniami, cieszyły się rosnącą popularnością.

Treść.

Analiza treści strony ma na celu określenie na której stronie internauta spędził najwięcej czasu.
Standardowo stronę wejściową przez którą internauta wchodzi  do serwisu jest strona główna  http://firmaskowronski.com.pl/index.php i to ona decyduje o zainteresowaniu bądź nie  przeglądającego. Do najdłużej przeglądanych stron należy strona z relacjami biznesowymi http://firmaskowronski.com.pl/relacje-biznesowe,70,l1.html na której są umieszczone banery i linki do naszych partnerów i portali które współtworzymy. Następnie strony informujące o naszych produktach takich jak: sztachety, ogrodzenia plastikowe, węże ogrodowe, okładzina poręczowa i granulaty http://firmaskowronski.com.pl/produkcja,2,l1.html .

Wnioski z mikroanalizy.

Uzupełnieniem zawartych już wyżej wniosków będzie określenie na co jeszcze mam wpływ aby zwiększyć oglądalność i sprzedaż w naszym Sklepie Internetowym.

1)      Zwiększyć konwersję ze strony internetowej firmy na strony sklepu. Zbudować nowy mechanizm konwersji, który umożliwi szczegółowe badanie wyników i wykorzysta nowe możliwości AdWords.

2)      Zwiększyć wejścia ze źródeł zewnętrznych przez kontynuację działalności blogowej i informacyjnej w portalach branżowych. Publikacje reportaży, opinii klientów, ogłoszeń również na aukcjach.

3)      W badanym okresie nie odnotowano anomaliów mających zły wpływ na witrynę. Z powodu błędnego zliczania statystyki oglądalności na tym samym kodzie Google należy podjąć decyzję o ustanowieniu nowego kodu. Błąd wynikł podczas instalacji sklepu internetowego i towarzyszącej jej przenoszeniu zawartości serwera

 

Wnioski

Na zakończenie spróbuję przedstawić wyniki w formie złotówek.
Obliczenie konwersji wymaga dokładnego systemu, który będzie zliczał liczbę zamówień. Ponieważ Firma Skowroński od 25 lat umożliwia składanie zamówień przez kilka sposobów tj.:

  • Fax
  • Email
  • Sklep internetowy
  • Osobiście
  • Serwisy aukcyjne Ebay, allegro
    ograniczymy obliczanie wyników oglądalności do zamówień złożonych tylko przez platformę Sklepu Internetowego http://www.sklep.firmaskowronski.pl/ . Dodać trzeba, że są przyjmowane zamówienia wysłane na adres email sklepu internetowego bez rejestracji klienta, tych zakupów platforma nie może zarejestrować.

    Od marca w systemie odnotowano xx zamówień.  Zamówienia przyniosły dochód prawie xx tys. zł

Aby obliczyć tzw VPV czyli wartość przypadającą na jedną wizytę dzielę otrzymany dochód przez liczbę odwiedzin wszystkich stron produktów. Wizyt było dużo bo prawie 47 tys. (przykładowo listwa przypodłogowa http://www.sklep.firmaskowronski.pl/Listwa_Przypodlogowa_PVC_20mb-9.html miała 20 tysięcy wizyt). Wynik to wartość ile zarabiamy na jednej wizycie na stronie sklepu internetowego. Wynosi x,xx zł.

Analizując witrynę www.firmaskowronski.com.pl stwierdziłem, że dzienna średnia liczba odwiedzin utrzymuje się stale na tym samym poziomie 50-70. To znaczy, że działania mające na celu popularyzację tej strony nie przyniosły zwiększonej oglądalności. Łatwo można to wyjaśnić charakterem informacyjnym strony. Klient ,który ponownie trafi na tę stronę nie poświęca jej już tyle czasu co za pierwszym razem. Natomiast często przechodzi na stronę sklepu internetowego (34 %).

Jak zatem zwiększyć przychody ze sprzedaży produktów w sklepie internetowym?

  1. 1/3 przychodów generowana jest z wejść na stronę firmową. Co trzeci internauta, który wejdzie na stronę firmową przechodzi na stronę sklepu i składa zamówienie. Aby zwiększyć przychody należy poprawić przejrzystość, ułatwić możliwość wyboru produktu już na stronie firmowej, która będzie kierować na sklep http://www.sklep.firmaskowronski.pl/
  2. 1/3 wygenerowana została z Google. Były to reklamy z konta AdWords. Bardzo agresywna kampania o często szerokich słowach kluczowych. Klient gdy szukał produktu  w wyszukiwarce Google otrzymywał informację, że może go kupić w naszym sklepie, w takich kolorach w następującej cenie.  W ten sposób zbudowana reklama płatna nie tylko skłania do zakupu ale również informuje o szczegółach oferty.
  3. Ostatni kawałek chleba z którego Sklep Internetowy przynosił zyski pochodzi z innych portali wymienionych w sekcji źródła odwiedzin

Na pierwszą pozycję nie mamy dużego wpływu. Witryna ma charakter prezentacyjny, towarzyszy jej kampania AdWords, dobrze skomponowane słowa kluczowe, monitorowanie działań konkurencji utrzymuje ją w pierwszych wynikach wyszukiwarek.  W 2010 roku wzięliśmy udział w konkursie na najlepszą stronę internetową w branży i otrzymaliśmy nominację po której znaleźliśmy się w pierwszej dziesiątce najlepszych stron internetowych związanych z tworzywami sztucznymi w Polsce.

Drugi element pochodzi z bezpośredniej reklamy w Google. Kampania Adwords prowadzona na oddzielnym koncie przeznaczonym tylko do promocji sklepu w tym roku potwierdziła swoją skuteczność. W przyszłym roku również chcemy ją zbudować korzystając z doświadczeń tegorocznych.

Trzeci element jest tym w którym widzę największe szanse. Podczas gdy AdWords uruchomiliśmy w kwietniu, promocje w mediach internetowych, portalach społecznościowych rozwijaliśmy stopniowo. Odnotowaliśmy wówczas proporcjonalnie większą liczbę odwiedzin z tych źródeł. Czas poświęcony na tworzenie kontentu, czyli działalność blogową, opiniotwórczą, rejestracje na portalach takich jak facebook okazał się korzystny. Wraz z rosnącymi wymaganiami wobec SEO, rosnącą popularnością serwisów społecznościowych, właśnie tej dziedzinie możemy spodziewać się większej ilości źródeł odwiedzin.

 

Komentarze (0)
Jak sprawdzić wiarygodność firmy?
 Oceń wpis
   

W internecie pojawiło się wiele propozycji dla firm, które chcą sprzedawać przez internet. Wystarczy płacić co miesiąc daną kwotę pieniędzy a na twojej stronie umieszczona będzie informacja o twojej rzetelności, wiarygodności usług. Szkoda tylko że czasami zapomina się że zgodnie z prawem taki sklep powinien mieć opublikowany adres korespondencji, NIP i REGON. Niektóre serwisy oferują nawet sprawdzenie kontrachenta w BIK, wszystko dla dobra kupujących. Czasem zapomina się, że o rzetelności, wiarygodności a nawet uczciwości decyduje ugruntowana pozycja na rynku.


 

Taką pozycję zapewniła sobie Firma Skowroński przez 25 lat działalności w branży wyrobów z polichlorku winylu. Od 1985 roku, nieprzerwanie, pomimo różnych historycznych przewrotów, firma rozwijała się doskonaląc systemy produkcji i technologii czego efektem było między innymi stworzenie receptury na kolorową sztachetę plastikową. Balaska ma bardzo dobre własności wytrzymałościowe, jest sprężysta, twarda, barwiona w masie i nie ulega korozji.

Wychodząc naprzeciw klientom i rosnącym zapotrzebowaniom rynku w 25 roku działalności Firma Skowroński uruchomiła Sklep Internetowy w którym oferuje tak popularne produkty jak listwę poręczową czyli tzw. pochwyt na poręcz przy schodach oraz listwę przypodłogową i inne materiały do wykańczania wnętrz z PVC.

Wszystkim klientom życzymy takiej wiarygodności i rzetelności sprzedających na miarę 25 letniego doświadczenia Firmy Skowroński.

 

Komentarze (1)
Najnowsze komentarze
2017-06-01 17:55
macis:
Jak założyć Pochwyt na Poręcz
Da radę żelazkiem pochwyt podgrzać?
2015-02-12 20:07
wispawel12:
Nowe Poręczówki na zamówienie
Uległeś wypadkowi?Doznałeś obrażeń?Nie czekaj zgłoś się już dziś!!!Przyjmujemy zgłoszenia od[...]
2015-02-11 17:07
wispawel12:
Uszczelki do Bram Garażowych na metry bieżące
Uległeś wypadkowi?Doznałeś obrażeń?Nie czekaj zgłoś się już dziś!!!Przyjmujemy zgłoszenia od[...]
O mnie
FirmaSkowronski
Trwałe Wyroby - Trwałe Kontakty: Przetwórstwo i Produkcja z PVC