Zasady Obsługi Klienta według Firmy Skowroński
 Oceń wpis
   

Firma Skowroński w trosce o jakość obsługi klientów.

 Podczas spotkania podsumowującego rok 2011 przedstawione zostały zagadnienia

dotyczące obsługi klientów.

Stanowią one nasze Zasady Obsługi Klienta

 

1.    Zawsze odpowiadamy na zapytania wysłane pocztą elektroniczną

2.    Obsługujemy Klientów poprzez portale społecznościowe i komunikatory internetowe

3.    Umożliwiamy kontakt telefoniczny publikując numer telefonu na każdej stronie i rzetelnie odpowiadamy na pytania

4.    Zamówienia składane są poprzez Sklep Internetowy, formularz dostępny na stronie firmowej, fax  (56 674 26 20) oraz poprzez email biuro@firmaskowronski.com.pl, 

5.    Dbamy o dostępność wszystkich produktów aby towar dostarczony został kurierowi tego samego dnia roboczego do godziny 15tej. Dbamy o to aby towar został dostarczony do dwóch dni roboczych. Czas realizacji w innych przypadkach ustalany jest z klientem

6.    Szybko realizujemy zgłoszone pisemnie reklamacje.

 

Komentarze (0)
Analiza Marketingowa Firmy... Najtaniej Nakładka na Poręcz
Najnowsze komentarze
2017-06-01 17:55
macis:
Jak założyć Pochwyt na Poręcz
Da radę żelazkiem pochwyt podgrzać?
2015-02-12 20:07
wispawel12:
Nowe Poręczówki na zamówienie
Uległeś wypadkowi?Doznałeś obrażeń?Nie czekaj zgłoś się już dziś!!!Przyjmujemy zgłoszenia od[...]
2015-02-11 17:07
wispawel12:
Uszczelki do Bram Garażowych na metry bieżące
Uległeś wypadkowi?Doznałeś obrażeń?Nie czekaj zgłoś się już dziś!!!Przyjmujemy zgłoszenia od[...]
O mnie
FirmaSkowronski
Trwałe Wyroby - Trwałe Kontakty: Przetwórstwo i Produkcja z PVC